poniedziałek, 14 września 2015

Pojemnik na kredki





"A nie możesz sobie sama zrobic?" - to usłyszałam od męża gdy wspomniałam, że przydałby mi się ładny pojemnik na kredki. Po namyśle stwierdziłam, że w sumie rację ma. Czemu nie zrobic czegoś tylko dla siebie samej. Wygrzebałam starą nieużywaną metalową doniczkę, pomalowałam ją farbą, do tego trochę koronki, kwiatków, guziczków, perełek i ... jest. Mój własny, osobisty, a przede wszystkim ozdobiony przeze mnie pojemnik na kredki.
Przyznam się, że pierwszy raz pokusiłam się o przerobienie czegoś starego ale z efektu jestem zadowolona. I co więcej, całkiem mi się ta zabawa spodobała. A co Wy na to? :)




A mój pojemniczek zgłaszam na wyzwania:
Studio 75 "Kwiaty" - zasady
http://studio75pl.blogspot.com/2015/09/wyzwanie-9-challenge-9.html
 Projekt Wagi Ciężkiej "Szewc bez butów chodzi" - zasady


8 komentarzy:

  1. I dobrze powiedział ;) Śliczny pojemnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł a pojemnik wyszedł śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pojemniczek, taki w stylu shabby chic czyli to co tygryski lubia najbardziej :)
    dziekuję za wzięcie udziału w wyzwaniu PWC i zycze powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i bardzo wiosenny, dziękuję za udział w wyzwaniu PWC, powodzenia, chanya13

    OdpowiedzUsuń
  6. Aeż delikatny i romantyczny pojemniczek Ci wyszedł! Dziękuję za udział w wyzwnaiu PWC;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i delikatny pojemnik. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75. :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)