sobota, 6 lutego 2016

Retro kartka w pudełku


Jakiś czas temu dostałam od Gosi z Rzeczy z Papieru piękne bazy. Rewelacyjne są. Wśród nich była też baza z papieru kraft. I zaczęło się. Z tyłu głowy pojawił się pomysł. Zaczął powoli kiełkować i nabierać kształtu. W międzyczasie w moim kartoniku z papierami trafiłam na jeden z zakamuflowanych UHK-owych papierów (dokładnie to Mademoiselle - Antoinette) i nagle wszystko wskoczyło na swoje miejsce. Dobrałam mu do towarzystwa papier z Magicznej Kartki i powstała taka oto kartka retro.



A kartkę zgłaszam do wyzwania na blogu sklepu Artimeno - wyzwanie #43 praca z papierami UHK Gallery
http://artimeno.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-43-praca-z-papierami-uhk.html



10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, cudne papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna, i te kwiatki jakby wychodzące spod papieru :) super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Takie było założenie żeby kwiatki stanowiły całość z papierem :)

      Usuń
  3. extra karteczka! super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny i elegancki komplet!!! Nie rozumiem dlaczego nie dotarłam tu wcześniej. Rozejrzałam się trochę i postanowiłam zostać dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i zapraszam jak najczęściej. Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)