sobota, 24 września 2016

Nudny notes? O nie! - inspiracja dla BloomCraft


A dziś moja kolejna inspiracja na blogu sklepu BloomCraft. Ci co mnie znają choć troszkę wiedzą jak bardzo lubię wszelkie notesy. Zwłaszcza te samodzielnie ozdobione. 
Kolekcja "Szkolne historie" okazała się idealna by ozdobić nudny zeszyt ze sklepu papierniczego. Dzięki kolorowym kleksom zeszyt nabrał wyrazu i aż kipi wesołymi energetycznymi kolorami. 
Dodatkowo ozdobiłam go ażurową serwetką i małymi kwiatkami, by dodać mu nutki elegancji. Myślę, że zeszyt w takiej postaci jest fajnym pomysłem dla nauczyciela z okazji zbliżającego się Dnia Edukacji Narodowej.

 

13 komentarzy:

  1. Świetne są te papierki. Piękne żywe kolorki 😀 No i notes juz nie jest nudny 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie ciekawa jestem Twojej reakcji na nie :) Ja się od początku nimi zachwyciłam :) a notes... im ciekawszy tym bardziej zachęca by w nim pisać. Przynajmniej ja tak mam :)

      Usuń
  2. boski jest :) mega energetyczny, od razu się łapie powera do pisania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kolorki. Był w mojej tytce na OCP - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny notes! Super kolorki i ten minimalizm. Uwielbiam takie masywniejsze formy aniżeli kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) JA dla odskoczni od kartek lubię coś innego potworzyć :)

      Usuń
  5. cudny cudny, urocze kolorki - fajnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny. Taki pozytywny i energetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny. Taki pozytywny i energetyczny.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)