niedziela, 15 stycznia 2017

Warstwowa - inspiracja dla It's just fun!

U mnie intensywny bardzo weekend. Wczoraj cały dzień spędziłam na wspaniałych warsztatach z Dorotą Kopeć. Jak obfocę co robiłyśmy, to na pewno pokażę. 
Dziś za to mam dla Was kartkę jako inspirację do wyzwania na blogu It's just fun!
https://itsjfun.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-38-warstwy.html
Plan był taki by tych warstw było dużo, co najmniej cztery... dla mnie samej było to wyzwanie bo ja raczej rzadko tworzę takie. Bliżej mi zdecydowanie do minimalizmu. Początkowo miało być odrobinkę inaczej, inny układ, ale z każdą kolejną warstwą zmieniała mi się koncepcja. Ale u mnie tak zawsze, jeśli tylko porwę się na warstwowca, to efekt końcowy jest zawsze niespodzianką. 
Was też zapraszam do zabawy i stworzenia mocno warstwowej pracy. Obejrzyjcie też koniecznie jakie cuda stworzyły moje koleżanki z DT.
Do zrobienia kartki użyłam papierów z Agaterii... mają piękny delikatny wzór, z którym idealnie współgrała tekturka z Fabryki Weny.
Na blogu Fabryki Weny jest też fajne wyzwanie z bingo, i tam też posyłam moją kartkę. Zgodnie z linią "kwiaty-tekturka-koronka".
http://fabrykaweny.blogspot.ie/2017/01/bingo-6-wyzwanie.html



3 komentarze:

  1. Ciekawe warstwy ułożyłaś 😃 I na koniec pięknie wyszło 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudnie i romantycznie Ci to wyszło, skleiłaś naprawdę piękną kartkę :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)