piątek, 24 lutego 2017

Pożegnalny czekoladownik - inspiracja dla BloomCraft

Dziś zapraszam Was do BloomCraft... już ostatni raz jako członek DT. Kończy się moja fantastyczna przygoda z tym sklepem, blogiem... ale na pewno nie papierami. Bardzo je polubiłam i zamierzam nieraz po nie sięgać.
W ramach mojej pożegnalnej inspiracji stworzyłam czekoladownik, żeby było jeszcze milej. Ozdobiłam go papierami BloomCraft, które zmieszałam z innymi producentami. Niezmiennie mnie zadziwia jak one fajnie się komponują z różnymi innymi papierami.
 Czekoladownik ozdobiłam napisem "Happy moments". To najlepiej określa te pół roku. Poznałam świetne, kreatywne dziewczyny, z którymi mogłam współpracować. Mam nadzieję, że jeszcze nieraz się spotkamy na wirtualnych lub realnych kawkach.

7 komentarzy:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)