wtorek, 14 listopada 2017

Różowa i okrągła


Witam Was serdecznie! Ja coraz bardziej zagrzebuję się w świątecznych pracach. Pomysłów nie brak, ale to dobrze, ponieważ uwielbiam wysyłać kartki z życzeniami.
Tym razem bombka. Delikatna, pastelowa, z nieświątecznych papierów - Mintayowych. Do tego koronka, przestrzenny obrazek, tekturki i brokat. Do tego ostatniego coraz bardziej się przekonuje i do warstwowych świątecznych prac bardzo mi pasuje. W końcu jak szaleć, to na bogato. 
Na zdjęciu może nie widać dobrze, ale wierzcie mi że na żywo pięknie się iskrzy. Stół po skończonej pracy też nabrał blasku...
A jak jest u Was? Też lśnicie, czy to tylko ja sobie nie żałuję?


A bombkę zgłaszam do wyzwań:

20 komentarzy:

  1. Widać, że lśni, widać! Nie znoszę brokatu, tego, że się zawsze rozsypuje w niekontrolowany sposób, ale bardzo lubię płynne preparaty. Piękna kartka, prawdziwie skrząca i zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja muszę sobie jakąś fajną złotą farbkę kupić. Mam jednego splasha ale za mało się błyszczy :) A z brokatem to najgorzej jak maluchy przyjdą i z błyskiem w oczach patrzą co tam mam. Tylko czekać aż zaczną się domagać, że też chcą brokacić :p wtedy to już kuchni nie doczyszczę :p

      Usuń
  2. woooow:)! zjawiskowa:)! i te motki wloczki:)! CUUUDOWNA:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna:) U mnie też tu i uwdzie się coś błyszczy a brokat znajduję potem nawet na mężu z czego nie jest zbyt zadowolony :) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No mój mąż jeszcze jakoś sie ostał od brokatu, ale może dlatego że jak ja siadam do stołu to ucieka w drugi kąt pokoju :p

      Usuń
  4. Niesamowita kartka ☺. Zdecydowanie nie w moim kolorze, ale prezentuje się zjawiskowo, a te włóczki... musiałam oddalać i przybliżać telefon, wyglądają jak malutkie motki a to obrazek, wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby mi ktoś z 2 lata temu powiedział, że stworzę kartkę świąteczną w różu to bym nie uwierzyła :) a jednak :) a motki to tak obrazek, ale jest warstwowy dlatego taki fajny efekt daje :)

      Usuń
    2. Wiem, że wszystko przede mną, zwłaszcza, że jestem na etapie uczenia się i eksperymentowania, więc kto wie... pozdrawiam ☺

      Usuń
    3. Ja na etapie uczenia będę jeszcze długie lata :) Zresztą co chwila są nowe pomysły, techniki, materiały... i to jest fajne, że ciągle się uczymy czegoś nowego i rozwijamy :)

      Usuń
  5. Tak karteczka jest rewelacyjna...pięknie się prezentuje!Wyjątkowo śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca :)Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna, bardzo pomysłowa i taka cieplutka, błyszczy się z daleka.
    Nie przepadam za pracą z brokatem, bo nie można nad nim zapanować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) No ja chyba się z tym brokatem zaczynam lubić. Za to mój mąż przeciwnie, bo mruczy pod nosem że ciągle coś się na podłodze błyszczy :)

      Usuń
  8. przepiękna w nietypowych kolorach, cudeńko, serdecznie dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, oryginalna praca :) dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl. Pozddrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)