czwartek, 14 grudnia 2017

Świąteczna dekoracja

 Święta tuż, tuż... a na dworze wyjątkowo nieświątecznie. Ciągle pada, wieje i ponuro. Strasznie trudno mi poczuć w tym roku klimat Swiąt. Może jak kupię choinkę to będzie lepiej?
Na razie postanowiłam sobie wprowadzić do pracy trochę świątecznego klimatu i ozdobiłam tekturkową bombkę. Wisi na ścianie i przypomina mi, że mimo listopadowej aury za oknem, to jednak mamy już połowę grudnia.
Sama bombka jest w tradycyjnych kolorach, bo uwielbiam czerwień na Święta. Jest też mocno przestrzenna dzięki ozdobom, no i z odrobiną słodyczy w postaci cukrowego lizaka.

A moją wiszącą ozdobę zgłaszam do wyzwań:










9 komentarzy:

  1. Jaka piękna . Dziękuje za udział w wyzwaniu GOscrap. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i bardzo klimatyczna ozdoba :)
    Ja też jakoś nie czuję klimatu, liczę na to, że w końcu spadnie śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bombka, może być zawieszką lub ozdobą świąteczną. Ponadto bardzo lubię te papiery, mimo, że na rynku jest wiele czerwonych i zielonych propozycji, te są wyjątkowo energetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna świąteczna dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Cukrowe dekoracje to jest to, co lubię - a kolory rzeczywiście najbardziej świąteczne ze świątecznych :) Dziękuję za udział w wyzwaniu - Magda, DT GOscrap.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję za tyle miłych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu przyda.się.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)