poniedziałek, 22 stycznia 2018

Tak sobie myślę...

 Są takie filmy, które uwielbiam i mogę po wielokroć oglądać. Tak mam chociażby z "Alicją...." Tima Burtona. I mam tu na myśli obie części. Już samą opowieść lubię i zdecydowanie stylistyka i humor zaprezentowane w tym filmie do mnie trafiają. To taka dosłownie "moja bajka".
Zastanawiając się nad tematem kolejnego ATC w grupie "Take Time To Play" postanowiłam właśnie sięgnąć do tego filmu. Temat ATC to "Tak sobie myślę...", no więc tak sobie właśnie pomyslałam i zrobiłam. Zmalowałam sobie specjalnie niebieskie gąsienice - Absolema. Może niekoniecznie podobne do oryginału, ale komu trzeba temu się skojarzy właściwie. A ja miałam kolejną okazję do zabawy farbkami. 


2 komentarze:

  1. A ja od razu wiedziałam, o co chodzi, super wyszła Ci ta gąsienica, w ogóle całość jest naprawdę świetna :)
    Lubię Alicję Burtona i zresztą nie tylko ją, inne jego dzieła też.

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)