czwartek, 19 kwietnia 2018

Kartka z kieszonkami


Wszędzie wokół prace komunijne kwitną, a ja mam ochotę na coś innego. Tym razem kartka męska. W troszkę innej formie, ale czemu nie próbować nowych form i wyzwań.
Na blogu sklepu Warsztat-24 znalazłam ciekawy kurs (o TU) przygotowany przez Romę. Takiej kartki jeszcze nie robiłam, prosta ale dająca bardzo fajny efekt. 
W kartce są kieszonki, w których można zmieścić różne drobiazgi. Ja postanowiłam schować tam pozytywne hasło i wsunąć karteczkę na życzenia.  Całości dopełniły tekturkowe zębatki i chlapania.



12 komentarzy:

  1. Bardzo fajna interpretacja tematu! Prosta forma - jak logika faceta. Cieszę się, że kurs na kartkę Ci się spodobał i miło mi, że wykonałaś kartkę wg niego. Lubię oglądać takie prace, bo zachywca mnie fakt, że z jednego szablonu powstają skrajnie rózne projekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) masz rację kursy są fajne, pokazują w jak różny sposób można na jedną rzecz spojrzeć :)

      Usuń
  2. Świetna kartka Elu! Cieszę się, że spodobał Ci się wpis Romy na blogu Warsztatu24 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna! Zaskakująca! Nowatorska! Super!

    Pozdrawiam serdecznie
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Choć podziękowania to przede wszystkim autorce kursu się należą :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)