poniedziałek, 9 lipca 2018

Mlecze i polne kwiaty

 Witam Was cieplutko. Za oknem wakacyjna i słoneczna pogoda, a u mnie równie letni i wakacyjny komplet - karteczka i torebka na prezent. 
Komplet pełen energetycznego żółtego koloru i polnych kwiatów. Bardzo lubię ten wzór papierów, kojarzy mi się z dzieciństwem i szkolnymi wakacjami. Całości dopełniają zmalowane przeze mnie mlecze.Czy Wy też pletliście w dzieciństwie z nich wianki?

A mój komplecik zgłaszam na wyzwanie:
https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-46-lato-challenge-46-summer.html
oraz ze względu na stworzone przeze mnie mlecze na wyzwanie:
https://diytozts.blogspot.com/2018/07/33-wyzwanie-polne-kwiaty.html


20 komentarzy:

  1. Fantastyczny komplet!

    Wianki plotłam z kwitnącej koniczyny :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu :) o tak, z koniczyny też się plotło :) muszę kiedyś mojej małej pokazać jak to się robiło :)

      Usuń
  2. Przepiękny komplet. Cudowna kolorystyka, jaka energia!!! Ja plotłam też z mleczy ;) :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet, taki słoneczny :)
    Mlecze to były kiedyś moje ulubione kwiaty, może to dlatego, że były wszędzie. Plotłam z nich wianki, układałam bukiety, a mama później płakała nad moimi ubraniami, których nie dało się doprać. Do dzisiaj pamiętam moją śliczną kurtkę, którą musiała potraktować wybielaczem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) oj tak, te plamy są straszne. Koleżanka kiedyś piękną białą sukienkę zniszczyła przez nie :)

      Usuń
  4. Przyszłam i tutaj, żeby się pozachwycać! Rewelacyjne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Anetko :) I strasznie mi miło, że zawitałaś do mnie :)

      Usuń
  5. Przepiękny, słoneczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace z pięknymi motywami :) delikatne i radosne

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplet, kojarzy mi się z letnią sielskością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie prace - słoneczne, klimatyczne, pachnące ukwieconą łąką. Ślicznie wyszło :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca!Dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapAndMe.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne, uwielbiam mlecze! Zawsze będą mi się kojarzyć z dzieciństwem i łąkami mojej babuni :), i dziadkiem, który woził mnie na taczce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Poprostu piękne! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)