wtorek, 17 lipca 2018

Roczek Stefanka

 Witam Was serdecznie! Troszkę ostatnimi czasy mnie tu mniej. Intensywny okres w pracy, przekładający się na duże zmęczenie, skutecznie odstraszał mnie od komputera i stołu. Za to w końcu doczekałam się wymarzonego urlopu. Dwa tygodnie spokojnego, wolniejszego trybu. W planach mam dużo leniuchowania oraz chcę pobawić się troszkę farbkami. 
A na razie jedna z ostatnich kartek - stworzona dla mojego siostrzeńca. To bardzo wesoły, roześmiany chłopczyk i kartka też taka koniecznie musiała być.  Pozytywna, energetyczna i radosna. Za całą jej ozdobę służą kolory i śliczne stempelki. Do kartki nie użyłam żadnych wykrojników, bo i po co? Bez ich udziału można stworzyć naprawdę piękne rzeczy, prawda? 


A moją kartkę wraz z pudełeczkiem zgłaszam do wyzwania na blogu Artimeno. Jego tematem są właśnie tworzone bez użycia wykrojników kartki w pudełkach:



14 komentarzy:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)