czwartek, 13 września 2018

Kartki na powitanie - inspiracja dla Studio Forty

 Kochani, dziś mój debiut i przywitanie na blogu Studio Forty. Strasznie się cieszę, że mogłam dołączyć do zespołu jako Guest Designer.
Z tej okazji przygotowałam aż trzy kartki. Powstały z użyciem kolekcji Magic Fall. Pierwsza jest typowo papierowa. Ozdobą jest stemplowany napis i kolorowe naklejki na bazie z grubego kartonu. Bardzo mi się one podobają jako element dekoracyjny. Dodają fajnego charakteru całości.

Kolejne dwie kartki są akwarelowe. Moje bazgrołki połączyłam ze stemplowanymi napisami i tłem również z papierów z kolekcji Magic Fall. Spośród najnowszych stempli zwłaszcza do gustu przypadła mi sentencja o najpiękniejszych chwilach. Jest idealna do wielu prac, okolicznościowych, walentynkowych czy dziecięcych. Odpowiednie dodatki i... kartka robi się sama.



Zapraszam Was serdecznie na mój wpis na blogu Studio Forty - TU. Oprócz paru słów o mnie i o moich kartkach znajdziecie tam również odnośniki do produktów, z których skorzystałam w ramach tego wpisu.

2 komentarze:

  1. Wspaniałe, energetyczne prace :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie Twoje klimaty, kartki są rewelacyjne :) Gratuluję ♥

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)