sobota, 22 września 2018

"Przygarnij kropka" - inspiracja dla It's just fun!

Witam Was serdecznie! Czujecie już powiew jesieni? Jeździcie na grzyby, zbieracie kasztany? Wieczory już też coraz szybciej nadchodzą. Ma to ten plus, że więcej czasu spędza się w domu i można więcej tworzyć!
Na blogu It's just fun! trwa właśnie wyzwanie "Przygarnij kropka". Czy komuś kojarzy się to hasło?
https://itsjfun.blogspot.com/2018/09/wyzwanie-72-przygarnij-kropka_15.html
Zasady są wyjątkowo proste tym razem. Wystarczy mieć na pracy kropki, a kropkowanych papierów każdy ma w swoich zapasach na pewno sporo. Ja oprócz papieru w kropki namalowałam jeszcze muchomorka. W końcu on też jest w kropki.
Mojemu muchomorkowi zrobiłam chlapane tło, więc zgłaszam go na wyzwanie do #wyzwanieswiatpasji
https://swiatpasji.pl/kreatywny/wyzwanie-na-wrzesien-chlapania-kleksy-i-zacieki/



3 komentarze:

  1. Ale słodka! Fajne te muchomorki :)
    Już widać jesień, jest dużo zimniej, pola zaorane, drzewa gubią liście. Jakoś trzeba przeżyć, byle do wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja wyglądam tej naszej "złotej" jesieni. Na razie gdzieś zabłądziła :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie bomba, lubię kartki z przesłaniem :D kleksiki idealnie komponują się z kropkami muchomorka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)