sobota, 17 listopada 2018

Zimowo i kolorowo - inspiracja dla Studio Forty


Kochani, dziś mam dla Was kilka kartek, które stworzyłam dla Studio Forty. Znacie już najnowszą zimową kolekcję stempli i papierów? Są fantastycznie pastelowe, no i te kamieniczki... ale po kolei.
Pierwsza kartka to pop-up box. Delikatne papiery i stempel kamieniczek robią wszystko. Sam stempel skradł moje serce od samego początku. Uwielbiam motyw kamieniczek, a te są cudne. Nieprzekombinowane, w typowym rysunkowym stylu S40. Co ciekawe, osobno są bryły budynków, a osobno daszki, więc możliwości kombinowania sporo.


Kamieniczki umieściłam również na kolejnej kartce. Tym razem z akwarelowym tłem. Do tego stemplowane śnieżynki i naklejki.

Ostatnia z kartek to kartka patchworkowa. Do niej wykorzystałam stempel rękawiczek. Pokolorowałam go różnymi kolorami, dzięki czemu kartka jest mocno energetyczna.


W końcu zima nie musi być tylko biała, prawda? Zapraszam Was również na blog Studio Forty, do mojego wpisu. Znajdziecie tam linki do wszystkich materiałów użytych do tych kartek.

2 komentarze:

  1. Ale piękne prace stworzyłaś, są takie kolorowe i radosne :) Takie po prostu Twoje.
    Te kamieniczki są boskie, na szczęście już je sobie kupiłam i dzisiaj mam zamiar użyć :D

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)