niedziela, 17 lutego 2019

ATC "Aparat"


 Lubicie robić zdjęcia? Sobie, innym, przyrodzie, obiektom? Ja uwielbiam detalke architektoniczne i kiedyś często na spacerach robiłam im fotki. Lubię też "żelastwo" jak kiedyś z koleżanką ochrzciłyśmy wszystkie metalowe elementy, żeliwne lampy, parkany czy co tam jeszcze się trafi na spacerze. Nie lubię za to robić zdjęć sobie. Dzieciakom czasem coś zrobię, ale wywołać to już nie,. Przechowuję w telefonie lub na dysku komputera.
Na naszej facebookowej grupie "Take Time To Play" ruszył kolejny temat - "Aparat". Wszelkie wariacje na jego temat dopuszczalne. Moje ATC to tym razem kolaż grafik. Zapraszam Was do wspólnej zabawy i oczywiście wymianki.



4 komentarze:

  1. Uwielbiam zdjęcia, robić i oglądać, no po prostu kocham!
    Super te ATC, świetna interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Fajnie, że robisz zdjęcia, są świetną pamiątką. Jednak ja i zdjęcia to tak średnio. Coraz rzadziej je robię :)

      Usuń
  2. Lubię zdjęcia! Był czas, że namiętnie robiłam zawsze i wszędzie, aż do zmęczenia wszystkich. Potem był odwrót. Teraz robię, ale zdecydowanie mniej,dziecko też nie chce pozować.
    Atc świetne. Mają retro klimacik, ale kolory żywe i wygląda to jakby ktoś pokolorował stare zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dięi :*
      Ty robisz fantastyczne zdjęcia. Uwielbiam je oglądać :)
      A dziecku nie rób fot tylko filmiki nagrywaj :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)