sobota, 2 lutego 2019

Dla przyjaciół - inspiracja dla Studio Forty

Kochani, widzieliście już nową kolekcję Studio Forty? Ja jestem nią zachwycona. Czegoś takiego mi było trzeba. Piękne, energetyczne, kontrastowe kolory i stemple... cudowne stemple. Wiecie, że zaprojektowała je Maguda ze Spuchlikowa? Oczywiście wszystkie je wykorzystałam od razu na kartkach.
Wonder Woman - ten stempel zdecydowanie awansował do moich ulubionych. Stworzyłam z nim kartkę dla wyjątkowej osóbki, bardzo ważnej dla mnie. 
Kolejna kartka i kolejne stempelki. Zwróciliście uwagę na papier z dymkami? Ten arkusz jest chyba moim ulubionym w tej kolekcji. Świetnie mi się sprawdził jako tło do kartek. 
Uwielbiam jak papiery są uniwersalne. Z tej kolekcji świetnie wyjdą też kartki dla mężczyzn. Ja zrobiłam kartkę dla przyjaciela. Stempelek, kilka naklejek i może lecieć w świat.
Zapraszam Was oczywiście na blog Studio Forty, tam poczytacie więcej o materiałach i znajdziecie wszystkie linki do produktów.



3 komentarze:

  1. Rety, jakie one piękne! Nie umiem zdecydować, która najbardziej mi się podoba. Ale chyba najszerzej się śmieję do drugiej. Chyba przez ten żółty. Pięknie inspirujesz! I ja powinnam, by rabat propagować, ale kurcze, napatrzeć sie nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to kwestia genialnych stempelków. One są tak cudne że przy nich każda kartka zyskuje na uroku :)
      Ta żółta też mi się podoba, bo to taki słoneczny żółty :)
      A Ty siadaj do biurka i też twórz, bo jestem bardzo ciekawa Twoich kartek z tymi stempelkami :)

      Usuń
  2. Świetne są, wszystkie są wyjątkowe i bardzo mi się podobają.
    Stemple rewelacja, od razu wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)