środa, 29 maja 2019

True colors i łódzkie kamieniczki - inspiracja dla Studio Forty






Kochani, dziś mam dla Was wpisy travellersowe. Powiem Wam, że nie myślałam, że tak świetnie będę się bawić przy ich tworzeniu. Motywem przewodnim są łódzkie kamienice. W tym roku byłam na Skrapowisku i kilka z nich uwieczniłam na fotkach.

Na jednej z ich był cudowny mural. Te kolory i pomysł zafascynowały mnie. Szkoda było, żeby takie cudo tkwiło tylko w pamięci telefonu.




Fotka do towarzystwa dostała cytat z piosenki Cyndi Laper. Znacie?


We obu wpisach wykorzystałam najnowsze kolekcje Studio Forty - Hello World i Beautiful Life. Są pastelowe, geometryczne, z wesołymi grafikami, idealne na nadchodzące wakacje.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)