środa, 16 grudnia 2015

Czas zacząć pakować prezenty

 W prezentach najfajniejsze jest ich pakowanie. Przynajmniej dla mnie. Więc jak przychodzi Boże Narodzenie to mam pole do popisu. Wiecznie dokupuję rolki papierów do pakowania, mimo że w zapasie kilka nie napoczętych. Torebki na prezenty u mnie nie wchodzą w grę. Muszą być paczuszki obwiązane wstążeczkami, z zawieszkami, często jeszcze ozdobione dodatkowo. A jak prezent niewymiarowy, albo są to np. słodycze? To zawsze można zrobić samemu opakowanie w postaci pudełka. W tym roku trafił mi się taki, który byłoby mi bardzo ciężko ładnie opakować więc stworzyłam dla niego pudełko. Bazę zrobiłam z kolorowego papieru, obkleiłam papierami i ozdobiłam dzwoneczkiem, kwiatkiem i cukrową laską. Opakowanie w sam raz na słodkości.



A pudełko zgłaszam na wyzwanie "Pakujemy prezenty" na Box Blog:
http://boxblogchallenge.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-3-pakujemy-prezenty.html
oraz na wyzwanie "Świąteczne przygotowania" na blogu Przyda się:
http://blogprzyda-sie.blogspot.com/2015/12/wyzwanie-grudniowe-swiateczne.html

15 komentarzy:

  1. Super pudełeczko :) Ciekawe komu się dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane i ozdobione pudełko! Też uwielbiam obdarowywać i przyozdabiać prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł :) i cudnie wyszło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu BoxBlog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko, dziękuję za udział w wyzwaniu Box Blog, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na fb i mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! też bym chciała dostać prezent w tak ślicznym opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)