czwartek, 22 marca 2018

Czas na wiosnę!


Według kalendarza mamy już wiosnę... a za oknem? U mnie był dziś śnieg. Jutro pewnie też poszczypie w nosy rano mróz. Trzeba sobie tej wiosny gdzie indziej poszukać. Naszło mnie na wiosenną kartkę, taką która przywiedzie na myśl spacery, wycieczki i zieleń młodych listków.
W sam raz do tego były najnowsze papiery UHK Gallery. Oj, jak ja mam słabość do tych papierów. Niby proste, ale zawsze mnie czymś zaskoczą. fajnym deseniem, nieoczywistym kolorem. Na zdjęciach tego nie widać, ale ten zielony papier nie jest w kropeczki, tylko w serduszka. Jest naprawdę piękny.
Na kartce znalazło się też miejsce na stempel z rowerem. Może już niedługo uda się wyciągnąć je z piwnicy?



6 komentarzy:

  1. Wspaniała kartka! Na taką wiosnę właśnie czekam, piękną, lekką i romantyczną. Już się nie mogę doczekać, kiedy znów wyciągnę rower :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚŻwietna, wycieczka rowerowa mi się zamarzyła :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)