niedziela, 20 maja 2018

Cafe

Kawa... kocham miłością wielką i nieustanną. Piję ją dosłownie hektolitrami, a sam zapach uwielbiam. Moje ulubione to zwykła czarna lub capuccino.I koniecznie w kubku, jak największym, choć czasem zdarza mi się odkurzyć piękne filiżanki. 
A jak jest u Was? Lubicie, czy raczej unikacie? Z mleczkiem czy może z przyprawami? 
Tym razem kubki z kawą zagościły na ATC. Zrobiłam je do kolejnego tematu na facebookowej grupie Take Time To Play. A może macie ochotę potworzyć z nami? Zapraszam do dołączenia i wspólnej zabawy (TU)




10 komentarzy:

  1. Mmmm kawka, koniecznie goraca i z mleczkiem uwielbiam tą z cykorią :) Zabawa niestety poza mna bo nie mam facebooka ale z przyjemnością popodziwiam Twoje ATC - dymiąca kawka z tą koroneczką wyglada znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko,gorąca kawa to podobno luksus, ale ja wolę lekko przestudzoną, żeby nie parzyć języka :) szkoda, że nie masz fb, bo na pewno byś się świetnie z nami bawiła :)

      Usuń
  2. Kawy w ogóle nie piję, ale jej zapach uwielbiam :)
    Bardzo klimatyczne te ATC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kawę lubię - ale koniecznie z mlekiem i cukrem ;) ATC wyszły świetnie! Dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja z cukrem nie lubię, ale np mój mąż zawsze słodzi :)

      Usuń
  4. kawę uwielbiam:) karteczki cudne!

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)