sobota, 26 maja 2018

Jedziemy na wycieczkę - inspiracja dla It's just fun!

 Czy u Was też tak pogoda dopisuje? Kompletnie nie chce się siedzieć w domu, kiedy na dworze tak pięknie. Na blogu It's just fun! postanowiłyśmy poddać się temu nastrojowi i wybrać na wycieczkę...
https://itsjfun.blogspot.com/
W ramach wyzwania tworzymy prace z motywem jakiegoś środka transportu. U mnie jest to rower. Zestawiłam go z energetycznymi papierami UHK Gallery. Zapraszam do wspólnej zabawy. Ciekawa jestem bardzo na jaką wycieczkę byście się wybrali?


4 komentarze:

  1. Śliczna rowerowa praca :) pogoda piekna , trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i pełna uroku kartka :)
    U mnie też piękna pogoda, zastanawiam się tylko, co wybrać - rower czy leżak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja to bym chciała dziś leżak, lemoniadę i książkę :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)