czwartek, 10 maja 2018

Dla Mamy - inspiracja dla It's just fun!


Dzień Mamy to dla mnie bardzo ważne święto. Zawsze staram się i mojej mamie i mamie mojego męża przygotować małe upominki. Pewnie macie podobnie?
Dla wszystkich, którzy przygotowują właśnie swoim kochanym mamom prezenty mamy na blogu It's just fun! zabawę:
https://itsjfun.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-67-mama-i-love-you.html
Jako inspirację przygotowałam kartkę kopertówkę z wsuwanym bilecikiem. Bardzo lubię tą formę. Jest prosta w wykonaniu i zawsze się efektownie prezentuje. Zdobiąc ją postawiłam na wyrazistą czerwień dodatków, w tym kwiatów wyciętych z papierów Canvas Corp Brands. Znalazło się też miejsce na małe serduszko - symbol uczuć.


2 komentarze:

  1. Jak ja mogłam przegapić takie śliczności! Ale pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, ja to dopiero mam zaległości na wszystkich blogach. Aż boję się myśleć jakie cuda poprzegapiałam :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)