sobota, 13 października 2018

Opowiedz mi bajkę! - inspiracja dla It's just fun!

A dziś trochę bajkowo. Ja od zawsze jestem miłośnikiem bajek i baśni. Już jako dziecko dużo ich czytałam. Jako dorosły człowiek często sięgam po różnego rodzaju fantastykę. Uwielbiam też kreskówki i filmy animowane. 
Dla tych, co tak jak ja lubią bajkowe klimaty mam idealną zabawę:
https://itsjfun.blogspot.com/
Na blogu It's just fun! ruszyło właśnie nowe wyzwanie. Tworzymy prace z bajkowymi postaciami lub motywami odnoszącymi się do jakiejś konkretnej bajki. 
U mnie zagościł król kreskówek czyli Myszka Miki. Każdy chyba ją zna i nieraz oglądał w tv. Nieprzypadkowo dobrałam na tło takie retro papiery. Bardzo lubię te starsze odcinki, kiedy Miki miał odrobinę inne rysy, a bajka ten wyjątkowy urok jaki miały rysowane filmiki.
A jak jest u Was? Lubicie bajki czy definitywnie z nich wyrośliście?



3 komentarze:

  1. Świetna, super radosna karteczka :) Kolory i wzory dopasowałaś idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna - wspomnienie dzieciństwa :) Moja córka jak była malutka to miała taką Myszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna! Bardzo mi się podoba :)
    Z bajek chyba nigdy nie wyrosnę, uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)