poniedziałek, 25 marca 2019

Wiosna - inspiracja dla Białe Kruczki



"Wiosna, wiosna, wiosna ach to Ty..." - uwielbiam takie piękne dni, jakie były w ten weekend. Piosenka sama wtedy wchodzi do głowy. Chce się tworzyć wiosenne i radosne prace.
Na blogu sklepu Białe Kruczki dla wszystkich wiosnolubów jest wyzwanie z moodboardem:

Piękny, prawda? Krokusy, tulipany, pierwsze kwiaty i pączki listków. W ramach inspiracji do niego stworzyłam dekorację na bazie od Woodouts. Specjalnie wybrałam kształt królika, bo w końcu wiosna to też Wielkanoc. Bazę ozdobiłam papierami imitującymi deski i grafikami. Krokusy pochodzą z papierów UHK Gallery a tulipany to moje bazgrołki. Namalowałam je kiedyś i zeskanowałam, dzięki czemu mam teraz ciekawą grafikę.






Zapraszam Was do wspólnej w naszym wyzwaniu. Warto też zajrzeć na blog, by zobaczyć pozostałe inspiracje DT.




2 komentarze:


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)