czwartek, 21 marca 2019

Witaj wiosno! - inspiracja dla Studio Forty

 Hurraa!! Mamy wiosnę! Teraz już będzie tylko piękniej. Pięknie jest też na sklepowych półkach Studio Forty, gdzie zagościła nowa kolekcja Daydream. Jest idealna do właśnie wiosennych prac. Z jej użyciem przygotowałam kilka prac. 

Pierwsza z nich to zawieszka - tryptyk. Wykorzystałam do niej najnowsze stemple. Są wśród nich i piękne ramki i małe kwiatki i mój faworyt czyli budki dla ptaszków.


Kolejna praca to kartka kopertowa. Pomyślelibyście, że kolory różowy i żółty mogą się tak pięknie razem komponować?

A ostatnia praca to kartka zwana namiotową lub holderem. Można w niej ukryć np. małą niespodziankę. Wykorzystałam do niej papier w botaniczny wzór i oczywiście stemple. Tym razem to małe dzbanki, które uzupełniłam kwiatkami.


A Wam jak się podoba ta kolekcja?

6 komentarzy:

  1. Cudowne kartki! Elu jestem zachwycona!
    I stemple bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anetko :) stemple są świetne, polecam :)

      Usuń
  2. Śliczne i pełne uroku prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta kolekcja. Oraz to, co z niej zrobiłaś. W ogóle bardzo lubię Twoje prace dla SF. Ciekawa jestem, kiedy zrobisz pierwsze LO lub travellersa haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo :* LO niee... ale travellers? Czemu nie. Pomyślę :)

      Usuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)