piątek, 29 marca 2019

Z miłości do... - inspiracja dla Białe Kruczki


 Dziś mam dla Was kartkę, którą przygotowałam dla sklepu Białe Kruczki. W żartobliwy sposób pokazuje moje największe miłości.
 Już na pierwszy rzut oka widać, że to kawa, słodycze i stemple. Kawy nie trzeba nikomu zachwalać. Ten zapach i smak potrafią poprawić każdy zły dzień. A jeśli dzień jest jeszcze gorszy to najlepszym lekarstwem jest wtedy czekolada. 
Co do stempli, to uwielbiam kolorować. Od dziecka zresztą kocham wszelkie kolorowanki. Koloruję z dziećmi, mam też w szafie kilka antystresowych, choć te są odrobinę zapomniane na rzecz właśnie stempli. Mam nadzieję, że to mi się nigdy nie znudzi. W końcu mówi się, że powinniśmy w sobie zachować coś z dziecka.



3 komentarze:

  1. Świetna kartka! Bałaganiarska, radosna, taka bogata i cudownie chaotyczna troszkę ;) i uwielbiam te papiery, chociaż ich nie mam. Wciąż planuję kupić,no ale priorytety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Noo papiery są fajne, ja się z nimi świetnie bawiłam :)

      Usuń
  2. Jest cudna, taka kolorowa i do tego bardzo słodka. Pięknie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)