piątek, 27 listopada 2015

Złoto i bombka



Zacznę od tego, że jednym z moich ostatnich zakupów były fantastyczne tekturki ze sklepu Miszmasz Papierowy. Bardzo mi się tam spodobały ażurowe bombki. Zresztą wszystkie tekturki są cudne, kto nie widział niech koniecznie zajrzy :)

Od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie piękna tablica inspiracyjna z wyzwania na blogu Rapakivi:
Przykuły mnie na niej zwłaszcza dwa zdjęcia. To z bombkami i to z gwiazdkami. Postanowiłam pójść w tym kierunku i tak powstały takie bliźniacze kartki. Z papierów z gwiazdkami skrzącymi się jak na zdjęciu na tablicy i z dopełniającą całości ażurową bombką z kremową wstążeczką, która nawiązuje do zdjęcia z bombkami na tablicy. Celowo nic nie robiłam z tekturkami, by zachowały swój kolor i współgrały ze złotym papierem, ponieważ tablica była dla mnie również tu inspiracją, bo przecież każde ze zdjęć zawiera złoty motyw.

Moją pracę zgłaszam niniejszym do Wyzwania z Gościem #47 
http://scrapakivi.blogspot.ie/2015/11/wyzwanie-z-gosciem-47.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)