niedziela, 27 października 2019

ATC "Lawenda"


Jak u Was mija jesień? Moja jest taka nieciekawa. Dużo na głowie, zawirowania zdrowotne i jakoś ze wszystkim na niedoczasie jestem. Ale, o dziwo, zabrałam się powoli za kartki na Boże Narodzenie. O tym jednak w innym poście. Dziś nadrabiam inne zaległości...
Lubicie lawendę? Ja bardzo lubię ten zapach, choć co prawda głównie w wersji naturalnej. Niekoniecznie w kosmetykach, chyba że tych na bazie naturalnych składników. Jednym z ostatnich tematów na facebookowej grupie Take Time To Play, w której tworzymy ATC, była właśnie lawenda. Znalazłam piękne papiery z jej wzorem, a do tego papiery z wzorem koronki. Aż mi się marzy wypad na prawdziwe lawendowe pole. W okolicach Poznania znajduje się takie, może w przyszłym roku wybiorę się tam na wycieczkę?


1 komentarz:

  1. Śliczne te ateciaki! Pięknie się prezentuje motyw lawendy :)
    Ja zawsze jesienią mam doła, czekam po prostu na lepsze czasy ;)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)