wtorek, 1 października 2019

ATC "Pióro"


Kochani, macie tak z papierami, że wołają do Was? Kup mnie, tnij mnie... ale ta kolekcja UHKów wołała do mnie głośniej niż inne. Oprócz tego, że mam ją kupić, od razu ciąć to jeszcze domagała się by powstały ATC. Więc powstały... pierzaste ATC. Ja piórami nie zachwycałam się nigdy, jakoś ten motyw do mnie nie przemawiał. Ale jak widać na każdego przychodzi pora.
A samo ATC jest kolejnym tematem na grupie Take Time To Play. Kto ma ochotę na wspólne tworzenie i wymiankę-niespodziankę ?


1 komentarz:

  1. Też tak mam, niestety dla portfela, wołają, czasem nawet bardzo głośno. No i co mam zrobić, nie ma wyjścia, trzeba je przygarnąć do domu :D
    Ateciaki cudne Ci wyszły, takie kolorowe, radosne :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)