wtorek, 15 października 2019

Wspomnienia z Craft Party


Kochani! Mam dla Was dziś wpis do travelersa. Wpis niosący duża dawkę wspomnień. Na koniec września w Poznaniu odbywa się zlot pod nazwą Ogólnopolskie Craft Party. Co roku w nim uczestniczę. Jest fantastyczny pod wieloma względamia - atmosfery, organizacji, przygotownaych dekoracji i ludzi, którzy się na niego zjeżdżają.
Nic co  się w tym wpisie znalzło nie jest przypadkowe. Kolorami tegorocznego zlotu były granat i miodowy. Ja sobie specjalnie na tę okazję przygotowałam fascynator i odnalazłam ulubione korale z bursztynów. 
W trakcie zlotu spotkałam się z mnóstwem fantastycznych osób, z niektórymi od dawna jestem zaprzyjaźniona, a innych dopiero poznałam. Były pogaduchy i.. debaty nad stemplami (długie debaty to były i ciężkie decyzje do podjęcia :) )
A na koniec... wizyta na Starym Rynku :)








2 komentarze:

  1. Fantastyczny wpis. No, ale było tak fajnie, że trudno, żeby nie było inaczej ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń


Za pozostawione miłe słowo dziękuję :)